Με προβλήματα ξεκίνησε σήμερα η διαδικασία της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για τα παιδιά του δημοτικού και του νηπιαγωγείου στην Οιχαλία.
Γονείς στο χωριό μας, αλλά και σε όλη τη χώρα διαμαρτύρονται ότι δεν μπορούν να συνδεθούν, ότι πέφτει το σύστημα ή ότι παρουσιάζονται προβλήματα σε πολλές περιοχές κατά τη διαδικασία.
Τα προβλήματα είχαν κάνει την εμφάνισή τους από την προηγούμενη εβδομάδα, κατά την οποία με τηλεκπαίδευση λειτουργούσαν μόνο γυμνάσια και λύκεια.
Για τα δημοτικά σχολεία, το ωράριο καθημερινά επρόκειτο να είναι από τις 14:00 έως τις 17:00 και για τα νηπιαγωγεία από τις 14:00 έως τις 16:30, ενώ η κάθε διδακτική ώρα θα διαρκεί 30 λεπτά και μεταξύ των μαθημάτων θα μεσολαβεί δεκάλεπτο διάλειμμα.
Δυστυχώς είναι πάρα πολλές οι καταγγελίες γονέων για δυσκολίες ή και αδυναμία σύνδεσης. Σε πολλές περιπτώσεις δεν υπάρχει ήχος, σε άλλες δεν είναι επιτυχής η σύνδεση, ή μετά από λίγο το σύστημα “πετάει” όσους κατάφεραν να συνδεθούν.
Ένας γονέας έγραψε συνοψίζοντας μάλλον τη γενική εικόνα: “Μία πλατφόρμα που διαρκώς κολλάει, παιδάκια που νυστάζουν καθώς στις 2 το μεσημέρι έχουν μάθει να χαλαρώνουν από το σχολείο έχοντας μόλις γευματίσει και όχι να αρχίζουν μάθημα, διαρκές χάος από φωνές που η μία πέφτουν πάνω στην άλλη όταν υπάρχουν ανοιχτά μικρόφωνα καθώς τα 6χρονα θέλουν να μιλήσουν στους φίλους τους και δασκάλες τόσο μα τόσο εγκλωβισμένες, να προσπαθούν για το καλύτερο σε ένα μοτίβο άβολο και παντελώς αντιεκπαιδευτικό”.
”Όλα καλά” τα βλέπει το υπουργείο Παιδείας
Παρά τις διαμαρτυρίες πάντως, το υπουργείο Παιδείας, κάνει λόγο για “μεμονωμένες” περιπτώσεις και επισήμαναν ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα κεντρικά, ούτε στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, ούτε στην πλατφόρμα webex.
Σύμφωνα με άτυπη ενημέρωση, “περισσότερα από 47.000 τμήματα δημοτικού και νηπιαγωγείου είναι συνδεδεμένα αυτή τη στιγμή και πραγματοποιούν τηλε-εκπαίδευση. Ο παραπάνω αριθμός αντιστοιχεί σε περίπου 700.000 μαθητές.
Η τηλεκπαίδευση, ως αποτέλεσμα της πανδημίας COVID-19, είναι κάτι που επηρέασε τα παιδιά γνωσιακά, κοινωνικά και συναισθηματικά. Η επίδραση αυτή είναι περισσότερο σημαντική στα παιδιά του νηπιαγωγείου και του δημοτικού, προκαλώντας τους άγχος και εκνευρισμό, αφού αποτελεί εμπόδιο στη φυσική επικοινωνία τους, τόσο με τους δασκάλους, όσο και με τα υπόλοιπα παιδιά μέσα στην τάξη. Ο αντίλογος που υπάρχει στα παραπάνω είναι ότι, αφού όλα πλέον γίνονται ψηφιακά, θα πρέπει οι νέες γενιές να εκπαιδευτούν σχετικά, ώστε να μπορούν ν’ ανταποκριθούν στις απαιτήσεις ενός ψηφιακού κόσμου. Από το σημείο, όμως, του να υπάρξει μια ψηφιακή εκπαίδευση, η οποία θα δρα… Read more »