Χαμόγελα και αισιοδοξία είναι οι λέξεις με τις οποίες μπορεί να περιγράψει κανείς τον φετινό απολογισμό της πασχαλινής περιόδου σε ό,τι αφορά την τουριστική κίνηση και τις αφίξεις στη Οιχαλία
Έλληνες και ξένοι επισκέπτες ψήφισαν με κλειστά μάτια το χωριό μας για να περάσουν τις ημέρες του Πάσχα και να βιώσουν το Νεοχωρίτικο Μεγαλοβδόμαδο
Θέλησαν να βιώσουν το ξεχωριστό άρωμα και τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του και να νιώσουν τη μαγεία της “χωριάτικης” μαγευτικής εορταστικής και ανοιξιάτικης φύσης
Πολύ ικανοποιημένους άφησε το Πάσχα τους επιχειρηματίες στη Οιχαλία, από την αθρόα προσέλευση των Ελλήνων (κυρίως) επισκεπτών οι οποίοι ένα πλήθος των 50% προερχόταν απο τις μεγαλουπόλεις της χώρας μας ενώ το άλλο 50% προερχόταν από ομογενείς μας
Η σύγκριση με την περασμένη αντίστοιχη πασχαλινή περίοδο δεν μπορεί να γίνει καθόσον φέτος δεν συνέπιπτε το Πάσχα των Ορθόδοξων με των Καθολικών
Οι ιδιώτες κατέβαλαν σημαντικές προσπάθειες να προσελκύσουν επισκέπτες, να προβάλλουν τον τόπο τους και να ανατρέψουν τη μάλλον αρνητική εικόνα που είχε διαμορφωθεί για τη Οιχαλία
Κάτι που δυστυχώς δεν έκαναν ούτε με το παραμικρό η δημοτική αρχή
Το βέβαιο είναι ότι το brand name της Οιχαλία παραμένει πανίσχυρο αλλά περιμένει να το συνδράμουν οργανωμένες δράσεις από Δήμο και Περιφέρεια διότι, κανένα brand name δεν αντέχει εσαεί αν δεν υποστηριχθεί σθεναρά
Γράφει ο •Χαμελαίων•