Βλέπουμε να υπάρχουν σήμερα εδώ και λίγες ώρες πολλές αναφορές για προβλήματα πρόσβασης στο δίκτυο της Cosmote μέσω Mobile Data (Smartphones)
Αρκετοί χρήστες, προσπαθώντας να συνδεθούν στο Internet ή να αλλάξουν τα APN δεδομένα στην συσκευή τους, παίρνουν το μήνυμα “authentication error 29” που δηλώνει αδυναμία σύνδεσης προφανώς με τους DNS server της εταιρείας.
Μέχρι αυτή την στιγμή δεν γνωρίζουμε την πηγή του προβλήματος καθώς η επικοινωνία με το κέντρο εξυπηρέτησης είναι σχεδόν αδύνατη, προφανώς λόγο των πολλών κλήσεων από τους συνδρομητές του παρόχου.
Αν αντιμετωπίζετε και εσείς το ίδιο πρόβλημα, μην προσπαθείτε άδικα να αλλάξετε τις APN ρυθμίσεις στην συσκευή σας, καθώς δεν έχει πρόβλημα η συσκευή, και σύντομα το πρόβλημα θα λυθεί από τον πάροχο.
Update : (12-12-2019 | 22:40)
Σε επικοινωνία που είχε μέλος του φόρουμ μας με την εταιρεία, έχει επιβεβαιωθεί το πρόβλημα από το κέντρο υποστήριξης της Cosmote και εργάζονται για την επίλυσή του. Πιστεύουμε πως σε λίγη ώρα θα έχει αποκατασταθεί η σύνδεση στα κινητά σας.
Επαναλαμβάνουμε ! Να μην πειράξετε τις ρυθμίσεις σύνδεσης στα Data (APN) καθώς το πρόβλημα δεν είναι στις συσκευές σας, αλλά στο δίκτυο του παρόχου. Αν κάνετε άσκοπες ενέργειες ίσως να έχετε περισσότερα προβλήματα μετά.
xiaomi-miui.gr
Το πρόβλημα υπήρχε και σήμερα από τις 5 μέχρι και αυτή τη στιγμή που γράφω. Είναι απαράδεκτο που η εταιρεία Κόσμους δε βγάζει μια επίσημη ανακοίνωση για όλη αυτή την απίστευτη ταλαιπωρία εκατομμυρίων συνδρομητών της.
Επιεικως απαράδεκτη η συμπεριφορά.
Θλίβομαι…