Οι μαθητές του Γυμννασίου Οιχαλίας δημιούργησαν ένα πρωτότυπο «Βοτανόκηπο» στο πλαίσιο του Περιβαλλοντικού Προγράμματος «Αρωματικά Φυτά και Βότανα»
Με χρώματα και αρώματα εμπλουτίστηκε το πρωί της Δευτέρας το προαύλιο του γυμνασίου της Οιχαλίας. Με ανοιξιάτικα χρώματα που θα ομορφύνουν την αυλή του σχολείου, με αρώματα που για πολλούς από εμάς είναι δυσεύρετα.
Πρωταγωνιστικό ρόλο στη διαμόρφωση του εξωτερικού χώρου του σχολείου είχαν οι μαθητές της Β’ τάξης του γυμνασίου, οι οποίοι συμμετέχουν στην περιβαλλοντική ομάδα του διδακτηρίου και συμμετέχουν στο πρόγραμμα «Αρωματικά Φυτά και Βότανα».
Στο πλαίσιο της εκπόνησης του προγράμματος οι μαθητές προσφάτως είχαν επισκεφτεί το Περιβαλλοντικό Κέντρο Μακρυνίτσας Πηλίου που εκπονεί το συγκεκριμένο σχέδιο.
Εκεί οι μαθητές γνώριζαν διάφορα είδη αρωματικών φυτών και βοτάνων, ενημερώθηκαν για τον τρόπο καλλιέργειας και φροντίδας των φυτών, ενώ πληροφορήθηκαν και για τον τρόπο παραγωγής και δημιουργίας ενός βοτανόκηπου.
Όλα αυτά τα στοιχεία τα επεξεργάστηκαν με την βοήθεια των καθηγητών τους και το πρωί της Δευτέρας έκαναν πράξη την θεωρία. Δημιούργησαν το δικό τους βοτανόκηπο στο σχολείο, με την καθοδήγηση των καθηγητών τους και την αμέριστη βοήθεια που παρείχε αφιλοκερδώς η γεωπόνος, καταγόμενη από την Οιχαλία κα Ευαγγελία Χρυστοδούλου.
Η γεωπόνος παρείχε στα παιδιά κάθε υποστήριξη, ενημερώνοντας πριν για τις διαδικασίες που πρέπει να αναπτυχθούν πριν την καλλιέργεια των φυτών.
Οι μαθητές έχοντας στα χέρια τους τα φυτά που προμηθεύτηκε με ιδία έξοδα το σχολείο, δημιούργησαν ένα μοναδικό κήπο, εμπλουτισμένο με αρωματικά φυτά, όπως ρίγανη, δυόσμο, μέντα, λεβάντα, θρούμπι, κ.α., τα οποία πέραν της ομορφιάς θα προσφέρουν και πλούσια αρώματα.
Στόχος του προγράμματος αλλά και της ενέργειας, όπως φυσικά υποστήριξε η διευθύντρια του σχολείου κα Ρούλα Σκανδάλη είναι οι μαθητές να αποκτήσουν περιβαλλοντική συνείδηση, να διδαχτούν νέες τεχνικές μεθόδους, να αναλάβουν πρωτοβουλίες, να αποκτήσουν θετικές στάσεις και συμπεριφορές προς το περιβάλλον και να αξιοποιήσουν και να αναδείξουν τις δυνατότητες που του προσφέρει το περιβάλλον που ζει, προκειμένου να δομήσει μια προσωπικότητα που θα ταιριάζει σε ανθρώπους συνειδητοποιημένους και ευαίσθητους.